Kilka faktów o liposukcji

Liposukcja jest zabiegiem chirurgicznym w którym chirurg może wyprofilować figurę ciała poprzez odessanie zbędnych pokładów tłuszczu. Może być przeprowadzana w kilku miejscach podczas jednego zabiegu. Najczęściej odtłuszcza się brzuch, biodra, ramiona, łydki, plecy.
Chociaż rzadziej można o tym poczytać zabiegowi poddają się także mężczyźni. Zwykle w pobliżu klatki piersiowej, w celu usunięcia tłuszczaków bądź po to by zredukować zbyt duże piersi. Trzeba jednak zrozumieć, że samo odsysanie  nie zastąpi pełnowartościowej diety i konieczności uprawiania ćwiczeń. Liposukcja może tylko wspomagać te elementy poprzez usunięcie tłuszczu z miejsc których nie możemy odchudzić przy pomocy innych sposobów odchudzania.

Liposukcja brzucha
Powinniśmy również uzyskać pewność, że wybrany przez nas lekarz ma odpowiednie doświadczenie w przeprowadzaniu takich zabiegów.  Decydując się na zabieg musimy zaznajomić   się z podwyższonym ryzykiem. Możliwość wystąpienia powikłań rośnie w grupie pacjentów, którzy cierpią na choroby serca, płuc, słabe krążenie krwi czy cukrzycy.
Po operacji coraz liczniejszej grupie pacjentów udaje się zmienić zarówno ciało jak i ich podejście do własnego życia co podniosło dodatkowo ich poczucie własnej wartości.
Najnowsze metody wykonywania operacji czynią ją znacznie bardziej bezpiecznym i o wiele mniej krwawym zabiegiem jeśli porównać go z jego tradycyjną odmianą. Pacjent może powrócić do siebie często już następnego dnia.
Procedurze mogą poddać się chętni właściwie bez względu na wiek, choć jeśli chodzi o starszych  rezultaty mogą nie być aż tak spektakularne jak wśród pacjentów młodszych którzy mają mniej zwiotczałą skórę.